Kaji selidik suara rakyat jadi panduan rangka manifesto PRU15 - CMCS
CMCS berharap dapat mengumpulkan seramai mungkin responden termasuk dalam kalangan pengundi berusia 18 tahun ke atas.
Mon Sep 19 2022
Kaji Selidik PRU15: Firma O2 sasar lebih 10,000 responden
Kajian ini turut disertai oleh lima agensi media termasuk Sinar Harian, Astro Awani, Sin Chew Daily, The Star, dan Malaysia Nanban
Mon Sep 19 2022
Kaji Selidik Suara Rakyat: ILHAM Centre fokus eksplorasi kehendak Melayu Muslim
Kolaborasi media pelbagai bahasa, platform dan fokus pembaca ini adalah inisiatif untuk meninjau pendapat rakyat Malaysia mengenai pilihan raya umum yang bakal diadakan tidak lama lagi.
Mon Sep 19 2022
Menjelang PRU15: Lima media bergabung kumpul suara rakyat
Kaji selidik bertajuk Suara Rakyat Malaysia Menuju PRU15 yang akan dilaksanakan bermula Isnin ini hingga 9 Oktober.
Mon Sep 19 2022